Evrak Kayıt ve İstatistik Şubesinin görevleri şunlardır:
- Odaya gelen her türlü evrakın gelen evrak defterine kayıt edilerek Genel Sekretere sunulması
- Genel Sekreterin havale ettiği evrakların ilgili birimlere dağıtılması
- İşlem gören evrakların dosyalara dağıtımının yapılması
- Yönetim Kurulu Kararlarını yazmak, gündemi hazırlamak
- Yönetim Kurulu Kararı ile çıkan kararların cevaplarını yazmak
- Toplantı Salonu tahsisi ile ilgili takibi yapmak, gözlemci personeli görevlendirmek,
- Maliye postası Kanunlar, Kanun Hükmünde kararnameler , Yönetmelikler, Tüzüklerin güncelleştirilmesi ile ilgili gelen sayfaları titizlikle yerine koymak
- Odaya gelen telefonları ilgili birimlere yönlendirmek
- Aylık birimler bazında evrak trafiği Grafiği hazırlanması için odamız gelen-giden evraklarından veri toplamak