Evrak Kayıt Birimi

Evrak Kayıt ve İstatistik Şubesinin görevleri şunlardır:

  • Odaya gelen her türlü evrakın gelen evrak defterine kayıt edilerek Genel Sekretere sunulması
  • Genel Sekreterin havale ettiği evrakların ilgili birimlere dağıtılması
  • İşlem gören evrakların dosyalara dağıtımının yapılması
  • Yönetim Kurulu Kararlarını yazmak, gündemi hazırlamak
  • Yönetim Kurulu Kararı ile çıkan kararların cevaplarını yazmak
  • Toplantı Salonu tahsisi ile ilgili takibi yapmak, gözlemci personeli görevlendirmek,
  • Maliye postası Kanunlar, Kanun Hükmünde kararnameler , Yönetmelikler, Tüzüklerin güncelleştirilmesi ile ilgili gelen sayfaları titizlikle yerine koymak
  • Odaya gelen telefonları ilgili birimlere yönlendirmek
  • Aylık birimler bazında evrak trafiği Grafiği hazırlanması için odamız gelen-giden evraklarından veri toplamak