AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALIM İHALESİ 17.11.2021

AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

ihale dokumanı için lütfen tıklayınız
2022 YILI TEMİZLİK MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/657427
1-İdarenin
a) Adresi : ZEYBEK MAH. İZMİR BLV. NO:118 09100 MERKEZ EFELER/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562135000 - 2562124493
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@aydinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı :

140 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yerleri : Aydın İl Sağlık Müdürlüğü, Aydın Atatürk Devlet Hastanesi, Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Aydın ADSM, Aydın Çine Devlet Hastanesi, Aydın Devlet Hastanesi, Aydın Didim Devlet Hastanesi, Aydın Kuşadası Devlet Hastanesi, Aydın Nazilli Devlet Hastanesi, Aydın Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi, Aydın Nazilli ADSM, Aydın Söke ADSM'nin ilgili depolarına teslim edilecektir
c) Teslim tarihi : Malzemeler 01.01.2022 tarihinden itibaren hastane idarelerinin talepleri doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 10 gün içerisinde ilgili hastanelerin ambarlarına teslim edilecektir. Tebligat kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır. Malzemelerin son teslim süresi 31.12.2022 tarihidir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi (Zeybek Mah. İzmir Bulv. No: 118 Kat: 2 AYDIN)
b) Tarihi ve saati : 22.11.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile  teknik özelliklerinin ayrıntılı olarak belirtildiği "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi"  düzenleyerek ihale dosyası içinde sunacaklardır.
İstekliler teklif ettikleri malzemeye ait 1 adet numuneyi orijinal ambalajında Müdürlüğümüz Merkezi Satınalma birimine teslim edeceklerdir. 33, 34, 107, 117. ve 127. sıra nolu kalemler için  katalog veya numune koyabilirler komisyon tarafından ihtiyaç duyulması halinde numune göndermek zorundadır.
Sunulan numunenin üzerinde firma bilgisi ve teklif sıra no'su gibi bilgileri içermesi gerekmektedir. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir. Numune değerlendirmesi sonucunda teknik şartnameye uygun bulunmayan numune ile ilgili teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi (Zeybek Mah. İzmir Bulv. No: 118 Kat: 2 AYDIN) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.