DEVLET HASTANESİ -ATATÜRK-AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI 65 KALEM LABORATUVAR SARF MALZEME SATIN ALIM İHALESİ 27.10.2021

DEVLET HASTANESİ -ATATÜRK-AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

ihale dokumanı için lütfen tıklayınız
65 KALEM LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/675533
1-İdarenin
a) Adresi : KURTULUŞ MH. ÇİNE BULV. NO:61 09100 EFELER/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562129222 - 2562147140
c) Elektronik Posta Adresi : aydindhs6.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı :

65 KALEM LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri : AYDIN ATATÜRK DEVLET HASTANESİ LABORATUVAR SARF DEPO
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip, hastane ve kurum idarelerinin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 10 (On) gün içerisinde ilgili Sarf Depolarına teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici sözleşme süresi içerisinde teslim zaman ve şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilir. Muayene Komisyonunca gerekli görüldüğünde Kamu Kurumlarına analiz için numune gönderilebilir. Bu durumda analiz giderleri yükleniciye aittir. Malzemeler son kullanma tarihlerinin dolmasına 3 (Üç) ay kala, idaremiz tarafından bildirildiği takdirde 15 (Onbeş) gün içerisinde, yüklenici firma tarafından uzun miadlılar ile değiştirilecektir. Malzemelerin teslim yeri ve tarihi, ilgili İdare tarafından yazılı, telefon veya faks yolu ile bildirilecektir. Teslimat muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır. Yüklenici teslim tarihini en az 1 (bir) gün öncesinden yazılı ve/veya sözlü olarak ilgili İdareye bildirilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır ve kabul edilmeyecektir. Teslimat 08.30 ile 15.30 arası yapılacaktır.Aksi hallerde doğacak sorumluluk Yükleniciye aittir. Malzemelerin depodaki yerine kadar taşınması Yükleniciye aittir ve teslimat Yüklenicinin yetkili elemanlarınca yapılacaktır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : AYDIN ATATÜRK DEVLET HASTANESİ-TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 03.11.2021 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İstekliler ile teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) ve Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve ÜTS ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. Bu belge/belgeleri teklif dosyasında sunacaktır. ÜTS ve TİTUBB kapsamı dışında olan ürünler için ise, üretici firma tarafından düzenlenmiş beyanı teklif dosyasında ibraz edeceklerdir.

İstekliler, teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve /veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir.

Teklif edilen ürünün ihale sıra numarası, ürünün adı, ürünün markası ve ürünün ÜTS ve TİTUBB’na kayıtlı ürün (barkot) numaraları Birim Fiyat Teklif Mektubu Eki Cetvelinde veya ayrı bir listede gösterilecek olup, teklif dosyasında sunulacaktır.   

İstekliler sözleşme esnasında ilgili sözleşme kalemlerine ait tekliflerini HÜAP üzerinde bulunan KİK İhale Yazılım Programında hazırlayarak CD ortamında sözleşme evraklarıyla birlikte teslim edeceklerdir.

Yerli malı teklif eden istekliler, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belgesini teklif dosyasında sunacaklar ve sunulan Yerli Malı Belgelerinin üzerinde hangi malzemeye ait olduğuna dair ihale sıra numarası mutlaka belirtilecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-) NUMUNE: İstekliler teklif edecekleri ürünler için en az 2 adet numuneyi  iki nüsha teslim tutanağı hazırlayarak imza karşılığı teslim edeceklerdir. Numune verecekler bu numuneler üzerinde firma adı ve ihtiyaç listesi kalem sıra nosu yazılı olacaktır. Her kalem için ayrı numune verilmemesi ve numuneler üzerine firma adı ve kalem numarası belirtilmemesi durumunda numune değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tüm numuneler ihale tarih ve saatinden önce ihale komisyonuna teslim edilecektir.  ihale komisyonunun uzman üyelerince  teknik şartname kriterlerine  ve/veya klinik uygulamaya uygunluk yönünden  değerlendirilecektir. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.

2-) ÜRÜN TANITIMI: Komisyonun gerekli görmesi halinde isteklilerden ürün tanıtımı istenebilir. Teslim edilen malzemenin Kurumda bulunan cihazda kontrolleri yapılarak uygunluk verilecektir. İdarenin belirleyeceği yer ve tarihte ürün tanıtımı gerçekleştirmeyen istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tüm ürün tanıtımı masrafları yükleniciye aittir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AYDIN ATATÜRK DEVLET HASTANESİ-SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.