- Üye Girişi
AYDIN İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ihale dokumanı için lütfen tıklayınız
Aydın İl Emniyet Müdürlüğü hizmetlerinde kullanılan 620 adet hizmet taşıtının 01/01/2023-31/12/2023 tarihleri arasında 1 yıllık Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortasının yaptırılması işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2022/1098489 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | AYDIN İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesi Ata Osb Mahallesi Prien Bulvarı No:1 EFELER/AYDIN |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2562196120-(Dahili 6440) - 2562196130 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | Aydın İl Emniyet Müdürlüğü hizmetlerinde kullanılan 620 adet hizmet taşıtının 01/01/2023-31/12/2023 tarihleri arasında 1 yıllık Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortasının yaptırılması işi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
Aydın İl Emniyet Müdürlüğü hizmetlerinde kullanılan 620 adet hizmet taşıtının 01/01/2023-31/12/2023 tarihleri arasında 1 yıllık Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortasının yaptırılması işi |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satın Alma Büro Amirliği (Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesi Ata Osb Mahallesi Prien Bulvarı No:1 Efeler Aydın) |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2023, işin bitiş tarihi 31.12.2023 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.01.2023 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 22.11.2022 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Aydın İl Emniyet Müdürlüğü-Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü -Satın Alma Büro Amirliği Adres: Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesi Ata Osb Mahallesi Prien Bulvarı No:1 Efeler/AYDIN |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1. İsteklinin Sigorta Şirketi Olması Halinde; 5684 Sayılı Sigortacılık Kanununa göre Hazine Müsteşarlığı tarafından verilmiş olan Zorunlu Mali Sorumluluk (Trafik) branşına ait ruhsat.
2. İsteklinin Acente Olması Halinde; Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliğine üye bir sigorta şirketinin yetkili acentesi olduğunu gösterir belge.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Sigorta Hizmetleri/0,78
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.