- Üye Girişi
AYTO Akademi tarafından organize edilen, eğitmenliğini Toplam Kalite Yönetimi Uzmanı Teyfik Bıyıklı’nın yaptığı “"MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLI DEĞİLDİR !” Eğitimi Odamız AYTO Akademi Eğitim Salonu’nda gerçekleştirildi. Müşteri kaybetmenin maliyeti nedir, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmanın yolları nelerdir, çalışanları bir defada hatasız davranacak duruma getirmek imkânsız mıdır, en iyiyi değil, doğru insanları işe almak neden faydalıdır vb. konular ele alındı.
Eğitim hakkında açıklamalarda bulunan Aydın Ticaret Odası Genel Sekreteri İlknur Kahraman “İş hayatında işletmeler hem iç organizasyonlarında hem de dış çevrelerinde karşılaştıkları problemleri ve nedenlerini teşhis etme hususunda kimi zaman başarılı bir performans sergileyememekte. Müşteri ilişkileri bu unsurların başta gelenlerinden. İşletme sahibinin ve çalışanların müşteriye yaklaşımları ister büyük ölçekli, ister küçük ölçekli olsun işletmenin işleyiş ve piyasadaki başarısını da etkiliyor. Bu nedenle düzenlenen eğitimin Üyelerimizin iş hayatında karşılaştıkları problemler, müşteri ilişkileri yönetimi ile daha iyi başa çıkmalarına katkıda bulunacağını düşünüyorum”, dedi.