- Üye Girişi
29 Kasım Cuma günü saat 14.00 -17.00 arası AYTO Akademi Salonunda "MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLI DEĞİLDİR !” Eğitimi gerçekleştirilecektir.
Müşteriyi Eğitmek Mümkün Mü?
Müşteri Kaybetmenin Maliyeti Nedir?
Hizmet Kalitesini ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın Yolları Nelerdir?
Çalışanları Bir Defada Hatasız Davranacak Duruma Getirmek İmkânsız Mıdır?
En İyiyi Değil, Doğru İnsanları İşe Almak Neden Faydalıdır? ve dahası bu eğitimde.
Eğitim Kalite Yönetim Bilim Uzmanı Teyfik BIYIKLI tarafından verilecektir. Ücretsiz olan eğitimi tamamlayanlara katılım sertifikası verilecek olup, katılım için Odamız 02562180909 nolu telefonundan Dahili: 131'e kayıt yaptırılması gerekmektedir.