AYTO AKADEMİYLE E-TİCARET YAPMANIN PÜF NOKTALARINI ÖĞRENİYORUZ 18.10.2021

Sayın Üyemiz; 

AYTO AKADEMİYLE E-TİCARET YAPMANIN PÜF NOKTALARINI ÖĞRENİYORUZ

25 Ekim -27 Ekim 2021 (Pazartesi – Çarşamba)  günü saat 10.00 -17.00 arası İç ve Dış Pazarda Perakende E-Ticaret Yapmanın Yolları Eğitimi gerçekleştirilecektir. İç ve Dış pazarda E-Ticaretin tüm püf noktalarının anlatılacağı eğitimin içeriği aşağıda yer almaktadır. Ücretsiz olan eğitim, Pandemi önlemleri çerçevesinde gerçekleştirileceğinden, eğitime katılım 25 Kişi ile sınırlandırılmıştır. Uygulamalı yapılacak eğitime katılımcıların bilgisayarıyla gelmeleri gerekmektedir. Eğitimi tamamlayanlara katılım sertifikası verilecek olup, katılım için Odamız 02562180909 nolu telefonundan (Dahili 126) Burhan KADIOĞLU’na veya (Dahili 131) İlknur ANNIAK’a kayıt yaptırılması gerekmektedir.

Aydın Ticaret Odası

İç ve Dış Pazarda Perakende E-Ticaret Yapmanın Yolları Eğitimi

Eğitim İçeriği

25 Ekim 1.Gün: E - Ticaret Uygulamaları - İç Pazar

  • E-Ticarete Giriş ve Temel Bilgiler
  • Pazaryerlerinde Mağaza Açılışı: N11.Com, Hepsiburada,
  • Amazon.Com.Tr, Gittigidiyor.Com Ve Aliexpress.Com açılışının yapılması
  • Pazaryerleri satıcı panelleri, Pazaryerlerine ürün yükleme
  • Pazaryerlerinde ürün satış fiyatı nasıl belirlenir?
  • Kargo süreçleri ve kargo kampanyaları anlatımları
  • Ürün iptal / iade / değişim süreçleri, Entegrasyon sistemleri

27 Ekim 2.Gün: E - Ticaret Uygulamaları – Dış Pazar

  • Amazonda Mağaza Açılışı ve Yönetici Paneli, Amazon’da uygulanabilecek iş modelleri
  • Ürün Bulma ve Tedarikçi Seçimi
  • Başlangıç Sermayesi Belirleme ve Nakit Akışı Yönetimi
  • Ürün Listeleme ve Ranking, Marka Tescili ve Amazon'da Marka Kaydı
  • Amazon Reklam Araçları
  • Etsy' e Genel Bakış Mağaza Açılışı
  • Etsy'de Satış İçin Kullanımı Yararlı Programlar
  • Rakip Analizi ve Ürünlerimizi Konumlandırması
  • Mağaza Vitrini Oluşturma
  • Ürünlerin Kargolanması & Lojistik Operasyon
  • Etsy'de SEO
  • Trafik Çeken ve Satışa Dönüşü Yüksek Listeleme Oluşturma
  • Etsy'de Reklamlar
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi