İlişkisel Pazarlama ve Müşteri Memnuniyeti-Sadakati Geliştirme Eğitimi 05.01.2018

Sayın Üyemiz;

10 Ocak Çarşamba günü saat:  9.30-16.30 arası Odamız toplantı salonunda “İLİŞKİSEL PAZARLAMA VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ-SADAKATİ GELİŞTİRME” Eğitimi gerçekleştirilecektir. Uzman Berrin YANGINÖZÜ tarafından verilecek eğitime katılım 50 kişi ile sınırlı olup, eğitim sonunda sertifika verilecektir. Katılım için Odamız 02562180909 dahili 131 nolu telefonundan İlknur ANNIAK’a kayıt yaptırılması gerekmektedir. Aydın Ticaret Odası

EĞİTİM AMACI

Müşteri memnuniyetini sağlayabilmek ve koruyabilmek profesyonel bir hizmet anlayışı ilemümkündür. Eğitim; müşterinin beklentilerini aşmaya yönelik bir hizmet anlayışının geliştirilmesini ve etkin bir müşteri iletişimi ile sürekli bir müşteri sadakati oluşturulmasını sağlayacak davranışların pazarlama yöntemleri kullanılarak geliştirilmesini amaçlamaktadır.

EĞİTİM İÇERİĞİ

* Müşteri Memnuniyeti Sağlayan Faktörler

* Pazarlama ve Satış Süreçlerinde Müşteri Faktörü

* Yüz yüze pazarlama

* Müşteri Çeşitleri ve Analizi

* Müşteri Memnuniyetini Oluşturmada Kişisel Kalitenin Önemi

* Memnun Müşterinin İşletmeye Katkıları

* Müşteri İhtiyaçlarının ve Beklentilerinin Tespit Edilmesi

* Müşteriye İlginin Önemi ve İlgi Türleri

* Müşteri İhtiyaç ve Beklentilerinin Karşılanması

* Müşteri Tatmini ve Müşterinin Değer Analizi

* Müşteri Şikâyetlerini Anlama ve Empati

* Müşteri Şikâyetlerinin Sebepleri

* Zor Müşterilerle Başa Çıkma

* Müşteri İletişiminde Yapılan En Sık Hatalar

* Müşteri Şikâyetlerini Çözme Teknikleri

* Müşteri İlişkilerinde İletişim Becerileri

* İletişime Engelleyen Faktörler

* Algılama Farklılıkları

* Sözlü ve Sözsüz İletişim Kuralları

* Hizmet Kalitesinin Tespit Edilmesi

* Hizmet Kalitesinde Adımlar

 

Eğitimde kullanılacak yöntem ve teknikler:

Koçluk

Beyin Fırtınası

Tartışma Yöntemi

Oyunlaştırma (Rol–play)

Problem çözme