Kişisel Satış Teknikleri ve Müşteri İkna Yöntemleri Eğitimi 03.04.2017

Sayın Üyemiz,

04 Nisan 2017 Salı günü saat:9.30-16:30 arasında Odamız toplantı salonunda “Kişisel Satış Teknikleri ve Müşteri İkna Yöntemleri” Eğitimi gerçekleştirilecektir. Eğitime katılım 50 kişi ile sınırlı olup, eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecektir. Ücretsiz olan eğitime katılım, başvuru sırasına göre belirlenecektir. Katılım için Odamız 0256 218 09 09 dahili 131 nolu telefonundan İlknur ANNIAK’a kayıt yaptırılması gerekmektedir.

 

Eğitim Adı: Kişisel Satış Teknikleri ve Müşteri İkna Yöntemleri 

Eğitmen: Murat ODACI  

Eğitim Yeri: Aydın Ticaret Odası 

Eğitim Tarihi: 4 Nisan 2017 Salı  

Eğitim Saati: 9.30 – 16.30 

 

Kişisel Satış Teknikleri ve Müşteri İkna Yöntemleri Eğitimi 

Eğitimin Amacı: 

İşletmelerin kuruluş amacı tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayacak ürünleri geliştirerek satmak ve bu şekilde kar elde etmektir. Zaman içinde işletmenin farklı fonksiyonları ön plana çıkmış olsa bile satış fonksiyonu kar elde etme amacına direkt etki ettiğinden dolayı her zaman önemli bir yere sahip olmuştur. Kişisel Satış Teknikleri Eğitim Programı ile katılımcıların konu ile ilgili yetkinliklerinin arttırılması ve iş hayatında kilit öneme sahip satış fonksiyonunda başarıyı yakalamaları hedeflenmiştir. 

Eğitimin Hedef Kitlesi: 

Kariyerini satış konusunda sürdüren ya da sürdürmek isteyen kişiler, kendi işini kurmak isteyen ya da hali hazırda girişimci olan kişiler, satış yöneticileri. 

Eğitimin İçeriği: 

Modül 1: Başarılı Satış Elamanı ve Müşteri Algısı 

• Başarılı Satış Elemanının 3 Temel Özelliği 

• Satış Elemanının Sahip Olması Gereken Bilgiler 

• Satış Sunumunda İletişim Engelleri 

Modül 2: Satış Süreci 

• Kişisel Satış Süreci 

• Müşteri Adaylarının Belirlenmesi 

• Örnek Olay: Müşteri Aday Profilinin Çıkarılması 

• Müşteri Adayına Yaklaşılması; Müşteriye Yaklaşım Teknikleri 

• Satış Sunumunun Yapılması 

• Satış Sunumunda Yapılmaması Gerekenler 

• Bir Satış Teklifinde Avantaj Olarak Bahsedilebilecek Konular 

• Örnek Olay: Muhtemel Tasarruf Ve Karları Örnek Olarak Öne Sürmek 

• Örnek Olay: Riskler Kayıplar Hakkında Müşteriyi Uyarmak 

• Örnek Olay: Satış Fiyatını Minimize Etmek Ya Da Önemsizleştirmek 

• Müşteri İtirazlarının Türleri Ve Başa Çıkma Yolları 

• Başarılı Bir Fiyatlandırmanın Etkisi 

• Fiyat Hakkındaki Gerçekleri Bilmek 

• Örnek olay: Fiyat İtirazı ve Üstesinden Gelme 

• “Buna İhtiyacım Yok” 

• “Rakiplerin De Hayatta Kalması Lazım, Bize Hepiniz Lazımsınız” 

• “Sadece Bir Tedarikçiye Bağlı Olarak Çalışmak İstemiyoruz” 

• “Bütçem Buna Müsaade Etmiyor” 

• “Rakibiniz Aynı Malı Daha Ucuza Teklif Etti” 

• “Benim Ürün Çeşidim Yeterince Geniş, Yeni Bir Ürüne İhtiyacın Yok” 

• Satışı Kapatma 

• Satışta Vaka Analizi Çalışması “ Siz Olsaydınız Ne Yapardınız? “  Satışın Takibi, Satış Tüyoları 

Modül 3: Satışta Güven Oluşturma 

• Güven Nedir? 

• Özgüven 

• Kişiler Arası Güven 

• Özgüveni Arttırma Yolları 

• Müşterinin Satıcıya Duyduğu Güveni Arttırma Yolları 

Modül 4: Pratik Satış Uygulamaları 

• Satışta Zaman Yönetimi 

• Satışta İknanın Psikolojisi 

• Satışta Pazarlık ve Müzakere Yönetimi 

• Satışta Fırsatların Değerlendirilmesi 

• Örnek Olay: Asansör Konuşması 

• Satış, Satış Elemanı ve Müşteriler İle İlgili Satıcıya Yol Gösterecek 

İstatistikler